
Centrum tísňového volání společnosti TG-Services:
spolehlivý příjem hlášení poruch, vždy k dispozici!
Hladký chod technických systémů je pro firmy nesmírně důležitý. Porucha může vést rychle k vysokým nákladům a zpožděním. Proto je rychlý a spolehlivý příjem hlášení poruchy klíčový pro dobu, než dojde k zásahu. Čím lépe jste v tomto ohledu připraveni, tím nižší jsou následné náklady v případě selhání vaší techniky. Naše individuální služba přijímání hlášení poruch vám usnadní život, neboť my vám budeme neustále k dispozici.
Přijímání hlášení poruch mimo pracovní dobu
S naší službou přijímání hlášení jsme vám k dispozici 24 hodin denně. Dostanete od nás speciální telefonní číslo, na které můžete přesměrovat volání mimo vaši pracovní dobu. Vaším jménem pak budeme přijímat volání a zdokumentujeme všechny případy. Máte tak vždy přehled o aktuálním stavu svých technických zařízení.
Předávání podle opatření
Abyste mohli co nejrychleji opět produktivně pracovat, v případě tísňového volání neprodleně provedeme dohodnuté kroky a opatření. Informujeme vaši pohotovostní službu o nutnosti odstranit poruchu nebo sami učiníme další individuální opatření, abychom zajistili rychlé odstranění problému.
Změny služeb a obsahu
Naše služby týkající se přijímání hlášení poruchy individuálně přizpůsobíme vašim potřebám. Pokud se změní vaše požadavky, jsme vždy připraveni přizpůsobit naše služby a společně s vámi najít vhodné řešení.
Spolehněte se na naše dlouholeté zkušenosti a využijte naši profesionální službu přijímání hlášení poruchy k rychlému a efektivnímu vyřešení neočekávaných technických poruch!