Tísňové volání pro technická zařízení
- mluvíme jazykem IoT

Společnost TG Services zůstává v kontaktu s vaší technikou.

Technické tísňové volání: rychlá a kompetentní pomoc v technických nouzových případech prostřednictvím našeho centra tísňového volání

V dnešní době si již nedokážeme představit život bez technických zařízení. Co se však stane, když tato zařízení náhle selžou nebo se porouchají? Zde vstupuje do hry služba technického tísňového volání.


Nabízíme rychlou a kompetentní pomoc v technických nouzových případech a zajistíme, že budete rychle opět akceschopní.
To je nutné zejména tam, kde jsou zasaženy citlivé oblasti, jako jsou zdravotnické systémy, průmyslové závody, chladicí systémy, dopravníkové systémy nebo systémy z oblasti ochrany životního prostředí.

 

Dostupnost 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a rychlá reakce 

Naše centrum tísňového volání je v provozu nepřetržitě a je připraveno vám pomoci s technickými problémy.
Bez ohledu na to, jaký technický systém je připojený k naší centrále, jsme kdykoli k zastižení a zaručujeme vám rychlou reakci.
 

 

Zkušení pracovníci a nejmodernější technika 

Náš tým se skládá z kompetentních pracovníků, kteří mají dlouholeté zkušenosti s řešením technických problémů. Jsou speciálně vyškoleni, aby v kritických situacích dokázali jednat rychle a efektivně. Používáme k tomu nejmodernější techniku a nástroje, abychom zajistili rychlou diagnostiku a zásah. 

 

Řešení na míru pro individuální požadavky 

Každý případ selhání techniky je jedinečný a vyžaduje individuální řešení. Úzce spolupracujeme s našimi zákazníky na vývoji řešení na míru jejich specifickým požadavkům. Přitom si zakládáme na úzké spolupráci a transparentní komunikaci, abychom zajistili rychlou a bezproblémovou realizaci. Náš vlastní vyškolený personál instaluje a programuje systémy tísňového volání a připojuje je k našim redundantním řídicím centrům (na přání zákazníka mohou být také připojeny k externímu centru tísňového volání). Programování probíhá ve firmě a je chráněno bezpečnostním kódem. Naše telefonická podpora je vám kdykoli k dispozici.

 

Rutinní volání a monitorování 

Rutinní volání se zpravidla provádí každé 3 dny. Kontroluje se jím kompletní technika a výsledek se dokumentuje a vyhodnocuje. Zmeškaná rutinní volání vedou k nutnosti zkontrolovat zařízení. Stejně tak se těmito rutinními voláními kontroluje dostupnost telefonického spojení, bez ohledu na to, zda spojení probíhá přes pevnou linku nebo mobilní síť. V krátkém čase je zákazník informován o zmeškaných rutinních voláních včetně výsledků diagnostiky. Kromě toho každý měsíc sestavíme a poskytneme celkový přehled rutinních volání u všech zařízení.

 

Komplexní služby v oblasti technických tísňových volání

Náš systém technických tísňových volání zahrnuje širokou paletu služeb, od diagnostiky poruch až po opravy a údržbu. Nabízíme vám také pomoc při plánování a instalaci technického zařízení a při výběru správných systémů. Jsme hrdí na to, že našim zákazníkům poskytujeme prvotřídní služby a rychlou podporu v případě technických problémů.

 

Kontaktujte nás ještě dnes a získejte více informací o našich službách v oblasti systému technického tísňového volání a také o tom, jak vám můžeme pomoci, abyste i v nouzovém případě byli rychle opět akceschopní!

Tísňové volání z výtahu

Bezpečnost ve výtahu.

Více informací

Tísňové volání osob

Bezpečnost a podpora v nouzových případech.

Více informací

Příjímání hlášení poruch

Individuálně podle vašich požadavků.

Více informací

Kontaktujte nás

Spojte se s námi!
Těšíme se na váš telefonát nebo email!

Zavoláme zpět

Zanechte prosím své telefonní číslo.
Ozveme se vám co nejdříve!